algemene voorwaarden voor inschrijving en annulatie:
- Na je inschrijving, ontvang je een automatische mail met de betaalinstructies.
- Tijdens de opleidingsdagen ontvang je een factuur voor jouw deelname.
- Tijdige betaling verzekert je van je plaats in deze opleiding.
- Deelname is vrijwillig en op eigen verantwoordelijkheid.
- Elke annulering door de deelnemer moet schriftelijk worden meegedeeld. Bij annulering rekenen we een administratieve kost aan van 30 euro. Bij annulering binnen de acht weken voor aanvang dient 50% van het inschrijvingsgeld betaald te worden als annulatievergoeding. Bij annulering binnen de vier weken voor aanvang van de opleiding dient het volledige bedrag betaald te worden. Tenzij je een vervanger kan voorzien. De deelnemer engageert zich voor deelname aan de volledige sessies. Als je niet alle dagen van de opleiding bijwoont of de training voortijdig stopt, wordt het bedrag van de cursus niet aangepast en wordt er, om welke reden dan ook, geen geld teruggestort.